Friday, April 1, 2011

اغنية نفس الكلام محمد اسامة

اغنية محمد اسامة ( مودى راب ) نفس الكلام

اسمع اغنية نفس الكلام
لـ محمد اسامة - مودى راب Mody Rap
اتفرج على اغنية نفس الكلام - محمد اسامة 2011



كلمات الاغنية
نفس الكلام


نفس الكلام .. برضه اللى قولتيه المرة اللى فاتت
وانا عامل نفسى منفض قاعد مبتسم وساكت
بسال نفسى ايه بس اللى مخلينى اكمل معاكى
كل الناس بتفكر بدماغها انتى اللى مخك فى افاكى

الرومانسية عندك مش كلام حب ودوبت دوب
الرومانسية اتحددت عندك حسب سعر الدبدوب
ثقافة مين يا حيلتها .. خلينا فى ستار اكاديمى
كل ما اجى افتح موضوع مش حاسة بوجودى من عدمى
طب نتناقش مثلا فى الفن من غير هرج ومرج
بكتشف انك مش عارفة توم كروز من ممدوح فرج
منساش يوم ما ادتينى الدبلة بعد مقولتى استنى
وكل جريمتى انى اتاخرت بس عن معاد الرنة
بصى انا مستعد كل يوم اروقلك مشاعرك
بس اهتمى بيا زى ما بتهتمى بتسريحة شعرك
الف مرة اقولك المطعم ده مش مناسب
مش دافع ولا مليم سيبيه يتحايل عليا احاسب
نفس الكلام .. برضه اللى قولتيه المرة اللى فاتت
وانا عامل نفسى منفض قاعد مبتسم وساكت
بسال نفسى ايه بس اللى مخلينى اكمل معاكى
كل الناس بتفكر بدماغها انتى اللى مخك فى افاكى

بعترفلك انى قررت معدتش اخدك من الجامعة
اصحابك يشتغلونى وانتى عامله نفسك مش سامعة
مش شغال سواق عند امك اوديكى مطرح ما تعوزى
ودينى يا حبيبى النادى وعدينى على طنط سوزى
انا اصلا جبتك كده بالحظ عرفتك وانا رايح احلق
كنت بشوفلى تاكسى فاضى وانتى فكرانى ابحلق
ليه بتاخدنى معاكى مشواير خنيقة حتى لو مرضتش
مبتطلبش معاكى اى خروج غير لما يكون فى ماتش
عيد ميلادك مهما كان برضه مش العيد الكبير
مش عشان نسيته مرة اتعامل معاملة حمير
احبك ازاى يا هبلة احنا لسا منعرفش بعض
طب يلا نقوم نتجوز ونتعرف فيما بعد
مش عارف لو جبنا عيل هنربيه ولا نعذبه
لو غلط اخر حاجه هنعلماها اننا نادبه
على فكرة انا قايم ماشى وخليكى انتى فى الاى فون
طب والله منا محاسب وابقى اتجوزى الجرسون
نفس الكلام .. برضه اللى قولتيه المرة اللى فاتت
وانا عامل نفسى منفض قاعد مبتسم وساكت
بسال نفسى ايه بس اللى مخلينى اكمل معاكى
كل الناس بتفكر بدماغها انتى اللى مخك فى افاكى


اسمع اون لاين اغنية محمد اسامة نفس الكلام بدون تحميل مودى راب
على الانترنت اونلاين كليب بدون توقف من يوتيوب Mp3

0 comments:

Post a Comment